Praca w obszarze psychologii behawioralnej oraz społecznej jest moją pasją...Pracownicy są najważniejszym zasobem przedsiębiorstwa. Dlatego tak ważne jest, aby w procesie rekrutacji wyłonić najlepszych kandydatów, idealnie pasujących do organizacji, w której mają pracować. Rekrutacja to szukanie na intuicję. Dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży.
W działaniach przyświeca mi głównie jeden cel: skutecznie zatrudniać, dbając zarówno o interesy naszych Zleceniodawców, jak i oczekiwania, motywacje i ambicje osób zatrudnianych. Firmę, organizację tworzą LUDZIE!
Moje działania oparte są m.in. o:
- kompleksową rekrutację pracowników na pożądane stanowisko
- dobór profili do strategii firmy
- analizę dokumentów rekrutacyjnych (CV, listów motywacyjnych, innych)
- tworzenie struktur organizacyjnych
- określenie obszarów zadaniowych
- mentoring stanowiskowy
- coaching zawodowy
- przygotowanie dokumentów m.in. akt osobowych, innej dokumentacji wymaganej przez Kodeks Pracy i rozporządzenia
- szkolenia kadrowe
- wdrażanie własnych narzędzi wspomagających proces zarządzania kadrami, tj. wartościowanie stanowisk pracy, opisy stanowisk, oceny okresowe
- model wczesnego ostrzegania przed kryzysem w firmie
W zakresie programów doradczych świadczę usługi takie jak:
- Systemy ocen okresowych:
- Badania potrzeb i opisów stanowiskowych,
- Szkolenia osób dokonujących oceny pracowników,
- Wypracowanie systemu ocen pracowniczych z podziałem na stanowiska,
- Przygotowanie arkuszy ocen pracowniczych,
- Wdrożenie sytemu ocen pracowniczych,
- Korekty wprowadzania systemu
- Audyty personalne:
- Badania kontaktów interpersonalnych w organizacji
- Badania zgodności kompetencji pracowników z wykonywaną funkcją
- Budowa systemu motywacyjnego
- Wytypowanie rezerwowej kadry menedżerskiej
- Określenie potrzeb szkoleniowych w organizacji
- Analiza pracy:
- Analiza i opisy stanowisk pracy,
- Tworzenie profilu cech osobowych,
- Kart opisu pracy na stanowisku,
- Obserwacja procesu pracy,
- Wywiady z pracownikami wykonawczymi i kierownikami liniowymi oraz tzw. ekspertami,
- Przygotowanie kwestionariuszy analitycznych,
- Przygotowanie instrukcji stanowiskowych i zakresów obowiązków
- Systemy motywacyjne:
- Diagnozowanie systemu motywowania,
- Badanie postaw i opinii pracowników (badanie poziomu zaspokojenia oczekiwań, diagnoza hierarchii motywów),
- Badanie sytuacji organizacji pracy,
- Opracowanie systemów motywacyjnych
- Systemy wynagrodzeń:
- Opracowanie strategii wynagrodzeń,
- Wartościowanie pracy i budowy taryfikatorów kwalifikacyjnych
- Rekrutacja pracowników:
- Określenie profilu wymagań,
- Prowadzenie akcji rekrutacyjnej (ogłoszenia, selekcja dokumentów, rozmowy kwalifikacyjne i wybór kandydatów),
- Assessment Center
- Supervisor stanowisk sprzedażowych.
- Weryfikacja procedur sprzedażowych,
- Badanie kontaktu z klientem,
- Weryfikacja błędów handlowych,
- Nadzór nad postępem handlowców,
- Analiza kontaktów telefonicznych w call center