1. Zarządzanie sprzedażą
  2. Warsztaty wypracowywania standardów sprzedaży w nowoczesnej firmy
  3. Zarządzanie strategiczne dla szefów zespołów handlowych
  4. Nowoczesne techniki sprzedaży
  5. Skuteczna procedura wizyty handlowej
  6. Obrona ceny
  7. Zarządzanie czasem sprzedaży i organizacja pracy
  8. Coaching indywidualny jako podstawa rozwoju kompetencji
  9. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz zarządzanie relacjami
  10. Akademia Profesjonalnej Obsługi Klienta
  11. Akademia Przedstawiciela Handlowego
  12. Budowanie postawy sprzedażowej handlowca
  13. Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
  14. Umiejętność obalania obiekcji klienta
  15. Istotne czynniki procesu profesjonalnej sprzedaży
  16. Sprzedaż przez telefon
  17. Rekrutacja handlowców
  18. Obsługa i kontakt posprzedażowy

 

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniami w powyższych obszarach wyślij zamówienie/zapytanie

Wyślij zapytanie

 

Cookies

Ta strona używa cookies. Jeśli tego nie akceptujesz zmień ustawienia przeglądarki.